Garanti

Årsaken til at LA Takpleie tilbyr alle kunder risikofri garanti

”Ari og jeg klatret opp på vårt første tak for snart 13 år siden. Vårt første oppdrag og vår første kunde var Börjes og hans tak.

Tre timer senere har vi sprøytet taket, ryddet opp avfallet og lastet i bilen. Vi takker Börje for tilliten. Han ser på oss, kaster et blikk på taket og stirrer på oss.

– Trodde taket skulle være rent. Dette er ikke det jeg betaler dere for.

Vi var kanskje litt for entusiastiske da vi solgte oss inn. Glemte å fortelle den lille detaljen om at taket ikke er skinnende rent i samme sekund som vi klatrer ned fra stigen.

– Men, men … Nå har vi drept all vekst. Om en stund begynner det å råtne, og når det regner skylles restene bort. Skulle mene at taket ser bedre ut til våren.

Vi slapp ikke avgårde. Der og da måtte vi love å komme tilbake i april neste år. Og var ikke taket rent da, så … [ord som ikke egner seg på trykk]

Nå skjønte vi at Börje, og alle andre kunder, ikke er interessert i å betale for at vi sprøyter taket. De vil at vi faktisk tar ansvar for å sørge for at taket blir helt fritt for vekst. 

Og siden resultatet ikke ses før lenge etter, var en skriftlig garanti vår eneste sjanse til å få flere oppdrag.

Nå for tiden anser jeg det selvfølgelig som et kvalitetskrav. Våre ansatte som behandler tak vet dette. Ta det rolig, gjør grundig forarbeid, behandle hele taket metodisk.

Da blir det ingen problemer. Taket blir rent og varer lenger. Og kunden blir fornøyd.

Tjenesten vi tilbyr er prisgunstig og garantert pålitelig takpleie for lenger levetid.

Uten garantien for at hele taket behandles, og all vekst dør, tror jeg ikke at vår LA Takpleie-kjede med takpleieeksperter hadde kunne vokse som den har gjort. 

Dersom det er grunn for kunden til å kommentere resultatet og veksten ikke har dødd, behandles taket på nytt.

Hvis dette skulle bli aktuelt er det aldri du som kunde som tar denne kostnaden. Det gjør jeg. Slik har garantien vår vært fra dag en.

Jeg håper vi også kan hjelpe deg med ditt tak.”

Med vennlig hilsen
Leo Juujärvi, takpleieekspert og grunnlegger av LA Takpleie

Slik får du hjelp

Første steg er å avtale et hjemmebesøk for en gratis inspeksjon av taket for å fastsette best mulig behandling.

Etter befaringen får du tilbud for behandling av taket. 

Når du avtaler med LA Takpleie er alltid forbehandling av taket inkludert. Vi rydder også opp etter oss, og tar med oss avfallet. Nå vet du også at vårt takpleieprogram garanterer at hele taket behandles og all vekst opphører.

Etter fire år kommer vi på gratis returbesøk og sjekker taket ditt. Velger du å signere en takvedlikeholdsplan, kommer vi årlig tilbake for å inspisere taket.

Kontakt oss allerede i dag for å bestille gratis hjemmebesøk og en inspeksjon av taket ditt. Vår takpleieekspert i ditt område ringer deg og avtaler passende tidspunkt. Du forplikter deg ikke til noe ved å kontakte oss.